dinsdag 9 februari 2010

Snijpunten berekenen

Ik ben voor de cursus 'Internet en wiskundeonderwijs' als voorbereiding bezig om zelf een leerarrangement op wikiwijs te maken. Dat valt niet tegen. Het werkt allemaal prima en 't ziet er met zo'n menu-tje al vrij snel mooi uit.

De plaatjes staan op wiskundeleraar.nl. Via de nieuwe S. Web File Manager gaat dat erg handig.

Ik heb verder vooral geprobeerd om het enig inhoud te geven. Maar of zoiets nu ook echt werkt? Voorlopig even geen tijd voor meer, maar ik ben er niet ontevreden over. Ik vond het eigenlijk wel leuk om te doen...:-)

Maar er is wel een probleem mee! Het kost VEEL tijd! Terwijl ik nogal 'handig' ben, vind ik zelf. Straks heb ik een leerroute gemaakt die ondanks 'veelvuldig knippen en plakken uit eigen werk' al snel een paar honderd euro zou moeten kosten! Maar wie gaat dat betalen?:-)