dinsdag 1 december 2009

Links en rechts

Ik had een werkblad gemaakt voor statistiek 1-2 over de binomiale verdeling. Ik had alleen ergens 'links en rechts' een beetje door elkaar gehaald. De volgende les zal ik nog even uitleggen wat het moet zijn. Ik heb het werkblad inmiddels verbeterd. Er stonden trouwens nog meer fouten in.:-(

Maar erg handig is dat niet: 'links en rechts' door elkaar halen. Ik bedacht me ineens dat ik dat wel vaker heb. Bij mijn rijlessen had ik dat ook wel 's. Dat zo'n rijinstructeur zegt 'links af' en dat ik dan heel netjes (richting aangeven, goed kijken, spiegels....) rechtsaf ging. Daar werd ie altijd een beetje knorrig van...:-)

Op mijn oude weblog had ik er ook al een keer iets over geschreven. Daar staat bijvoorbeeld: "Maar het kan altijd erger... Tijdens lessen zeg ik wel 's 2 terwijl ik 3 bedoel en dan op het bord 4 schrijf... Kijk, dan moet je niet raar kijken als sommige studenten niet helemaal kunnen volgen wat je bedoelt...:-)"

Dus ik bedoel maar: het zit gewoon in de hersenen...:-)