zondag 5 juli 2009

Opgeruimd staat netjes

Ik ben maar 's begonnen met het opruimen van mijn studeer- c.q. muziekkamer. Eigenlijk komen we in deze flat een aantal kamers te kort. Deze (klein) zijkamer is nu meer een opslagruimte dan een kamer. De dozen van de verhuizing staan er nog. Ik moet daar nodig 's iets aan doen.


Ik heb in ieder geval een aantal overjarige boeken en documenten in de papierbak geknikkerd. Oude troep, notulen uit 1990, proefdrukken Netwerk, e.d.. Dat is wel (weer) een lekker gevoel.

De 4 delen 'natuurkunde op corpusculaire grondslag' heb ik bewaard. Ik heb nooit begrepen wat dat 'corpusculaire grondslag' nu precies mocht betekenen, maar ik denk dat het om 'experimentele grondslag' ging.

Eigenlijk had ik misschien wel liever natuurkunde willen doen in plaats van wiskunde of misschien zelfs wel liever scheikunde, maar ja, ik weet ook niet meer precies waarom ik uiteindelijk voor wiskunde heb gekozen. Ik heb er geen spijt van.

Nu nog de rest van de zooi. Je kunt gewoon niet alles bewaren, maar ja, ik kan 't toch niet laten om van alles te bekijken, te lezen en het al dan niet weg te gooien. Vooruit maar... 't is ook wel een soort ontspanning...:-)