vrijdag 10 juli 2009

Ergens

Ik geloof dat ik Twitter op z'n hoogst 1 maand vol kan houden. Daarna is het gewoon op. Ik vind het wel grappig, ergens, maar eigenlijk doe ik er verder toch niet veel mee. Misschien wil ik er ook wel niks mee. Die mensen die ik volg volg ik wel op hun weblog. Kortom: laat maar...:-)

De zon is weer gaan schijnen. Wij hadden met die regen in combinatie met de kampeerstoelen op het balkon toch wel een soort van vakantiegevoel. Dat je zo op de camping zit en het maar blijft regenen. Wat een ellende. Maar toch wel een lekker gevoel, ergens.

Dat laatste zie je wel vaker, maar daar ga ik het maar niet over hebben. Ik had eigenlijk willen schrijven dat als je je voorneemt alleen over positieve dingen te schrijven je veel tijd over houdt voor leuke dingen. Maar dat kan je natuurlijk niet zeggen want dat is wel een beetje negatief denk ik, ergens.

Nou, mooi zo. Uitgetwitterd. Volgende week (ergens) nog een dagje werken en dan is het definitief, ontegenzeggelijk en onomkeerbaar vakantie!